Tweets by @marcthebeste

Friday, March 14, 2014

Intelligentie kegel in 3D doorzichtig hoofd

Intelligentie kegel in 3D doorzichtig hoofd

Ja, eerst dacht ik dat wat ik soms zie bij mensen niet of zo moeilijk uit te leggen was dat toch niemand het ging snappen.
Eigenlijk is het begonnen in de maand januari van 2014, toen ik als Nieuwjaars voornemen was gestopt met drinken, mislukt natuurlijk, maar ineens kreeg ik lucide dromen. Toen in februari de proef stopte is het na twee maanden begonnen. Eerst had ik het niet goed door en dacht aan een rare dagdroom.
Maar toen ik laatst iemand van een nerds-club sprak over de verdwenen Malaysian Boeing MH370 zag ik in zijn, voor mij, doorschijnende hoofd een lichtblauwe kegel, zoals een popnagel zonder de treksteel en met de punt naar boven, de voet vijf en een halve centimeter diameter en ongeveer 7 of 8 centimeter hoog. Het type begreep helemaal niet waarover ik het had en zonder bijval van een van zijn clubgenoten, was ik waarschijnlijk zonder verder iets te melden weggelopen.
Verder die avond geen kegels meer gezien.
De sinds dit jaar nieuwe baas van DNB heeft ook zo’n kegel, gewoon via de TV zie ik ze dus ook. Een fantasie in mijn hoofd? Zou kunnen, maar het is opmerkelijk dat mensen van wie logisch zou zijn dat ze een aureool hebben er nooit bij zitten. Is het dan een gekrompen aureool? Of iemand met niets, een aura die bijna precies in zijn hoofd past?
Ook als ik iemand niet te spreken krijg, maar gewoon opmerk, maar de persoon zegt niets, geen kegels.

Als ik het kon tekenen of Photoshoppen, zou zo’n lange uitleg niet nodig zijn, misschien kan binnenkort iemand die heel goed kan tekenen iets schetsen.

No comments: