Tweets by @marcthebeste

Saturday, October 04, 2014

Gij zult niet doden

Ik stem ervoor om geen Ebola patiënten op te halen met de Ebola vluchten, ook iedereen die hier heen wil eerst 6 weken in quarantaine in het land waar de besmettingen voorkomen. De reden is dat het daar toch wel naar toe gaat over een tijdje, dus waarom niet nu? Misschien maken velen van ons dan nog een kans om geen Ebola te krijgen. Alle andere nieuws vind ik eigenlijk niet meer zo belangrijk, behalve dan de halve garen die meedoen aan het bommen gooien op plekken waar ook gewoon nog kindertjes wonen. Dat zijn kinder moordenaars, luister je Rutte? Want je gaat gewoon samen met de IS leiders naar het ICC en dan de gevangenis in voor kindermoord.


in You have on Your hands And you will go to ICC Rutte!


Je gaat toch ook geen bommen op de koopgoot gooien, stelletje debielen, maar jullie zijn alvast maar begonnen, de foto's van de kindertjes zonder ledematen zijn al onderweg.
Hoe moet het dan wel?
IS is niet ok, maar die zijn al een paar keer omgewisseld voor de shiieten, wat? Ja lullo's, dat zijn daar allemaal dezelfde mensen en onschuldige kindertjes, die jullie gewoon dood bombarderen, fucking oorlogsmisdadigers, ja ook de VS!
Wat je zou moeten doen is ze gewoon oppakken, stelletje futloze lafbekken. Ja jullie, het kabinet Rutte
Ik zet effe geen punt, want ik ben nog niet klaar



Reactie op gesprek op het ministerie dgmi met evaluatie.

Over waterstof niets nieuws geleerd, opmerkelijkste devulgatie was een nieuwe manier om waterstof of waterstofgas uit diwatersof waarschijnlijk, te vormen om te vormen zodat de elektrolyse die volgens de dgmi gesprekspartner heel duur is dan niet hoeft plaats te vinden.

Waterstofgas is geen waterstof en heel erg gevaarlijk, vergelijkbaar met nitroglycerine en TNT, daarom wordt dat dus nooit wat, om er iets mee te doen, weggegooid geld als het de bedoeling is er iets mee te maken voor de gewone consument.

Waterstof op de manier van elektrolyse maken aan de andere kant is niet gevaarlijker dan benzine of lpg én kost niets, in tegenstelling wat gesprekspartner suggereerde, het is namelijk gratis, want het moet gemaakt worden met een afvalproduct, anders is het wel duur.

Dat afvalproduct is te veel geproduceerde stroom met windmolens, zonnecollectoren, waterkracht enzovoort, je kunt elektrische stroom namelijk alleen opslaan in accu's en als waterstof, waarbij je in accu's maar een heel klein beetje kan opslaan.
En omvormen tot waterstof dus gratis is want de onbruikbare gratis overtollige elektriciteit zijn de productie kosten. Ik weet ook niet hoe ik het beter kan uitleggen, maar op dgmi is er dus niemand die dat snapt.

Ik vraag 200 duizend om een commerciële waterstofpomp te ontwikkelen voor al bestaande lpg tankstations.
Zie ook: execall.blogspot.com
Voor ontwikkelingen

Wat op dgmi ook onbekend is zijn de hoeveelheid manieren om auto's helemaal of gedeeltelijk voor te bewegen met waterstof, misschien niet ontelbaar, maar ik kom toch al snel op 38 varianten, dat komt omdat waterstof ook bijgemengd kan worden met diesel of benzine. Je kan er ook weer elektriciteit van maken, wel een omweg, maar het is dus gemaakt van afval elektriciteit.
Als je dus ergens kon tanken waren er al tienduizenden auto’s naar omgebouwd, net als met de lpg.
Ik wilde dit volgende week schrijven, maar toevallig was er net op bnr radio in de auto show een hele domme gast die niet geloofde in waterstof.

Ook een vraag van de gesprekspartner was welke onderzoeken en onderzoekers ik dan kon noemen. Wat ik daarvan vind is on relevant en de onderzoeken ook, je doet waterstof in de meer dan 38 varianten van aandrijving en het rijdt. Het onderzoek derhalve doet er niet meer toe.
Eigenlijk net als zo'n olieraffinaderij in de woestijn van Syrië in twee vrachtwagens, die werkt ook, het onderzoek naar het raffineren van olie is al gebeurt.

Over het geheel de indruk gekregen dat er op het ministerie dgmi, wie heeft die naam dan veranderd van verkeer en waterstaat, door een fusie?
Niet genoeg kennis heeft om te helpen iets te gaan doen met weggegooide elektrische stroom.
Dit viel ook op te merken uit het idee dat er een diploma zou bestaan als waterstof loodgieter.
Er wordt wel 5 miljoen subsidie gegeven, maar die is verticaal, waar je dus niets aan hebt en komt op één punt terecht, om bussen op te laten rijden, niet dat dat op zich slecht is, maar het remt alle verdere ontwikkeling en initiatief.
Je moet dus waterstof stations juist promoten en de in te bouwen vul aansluitingen om in te bouwen in bestaande auto's.

Oh ja, ze hebben zelf wel een Hyundai iX35 gekocht voor 140 duizend, omdat die bezet was konden we er geen rondje mee rijden.


Volgende  week verder,
Met  vriendelijke  groet

De WaterstofLoodgieter

No comments: